Saturday, December 30, 2006

podcast@notitle

Ох, знам, че се олях да пиша днес, ама 1. за мен по-добра терапия от това - няма. а нали няма да рИва повече (уж) - трябва да си отвличам вниманието с нещо. работата ще почака до новата година и така, бродя из мрежата, чувствам се като дететктив и откривам толкова МНОГО неща, за чието съществуване не съм и подозирала. понеже глупавата ми малка вселена се е фокусирала в една малка точка и страда и не вижда нищо друго на тоя свят освен себе си.
и 2. ТРЯБВА да ви кажа за подкастите, които открих! това са един вид радиопредавания в мрежата... ъм, дотолкова с моето лайфстайл разбиране. още далеч не съм прослушала всичко, разбира се първо слушам подборката на Крис, нали съм пристрастна (ето тук - 1 и 2). аз като си харесам нещо и мога да си цикля на него с години. добре, че има хора около мен, които не престават да търсят, за да ме хранят с нова прекрасна музика.

айде, приятно ви слушане :)

1 comment:

Anonymous said...

много интересно, благодаря