Saturday, September 15, 2007

Животът на другите

Das Leben der Anderen

Вманиачила съм се по този филм. ГДР в началото на 80-те години, Щази, Стената.

Някакси животът ми се стече така, че Стената ми падна не само пред очите, ами пред входната врата.
От народ по улиците не можех да стигна до училище Намигване и нощем не можех да спя, защото народът си чукаше парченца от Стената под прозореца ми.

Така че някакси това е свързано с личната ми история. Филмът е сниман на места, на които съм живяла. На улици, по които съм минавала всеки ден. И в главната роля е най-любимата ми германска актриса, Мартина Гедек.

Можете да си го изтеглите от Замунда, но не ви препоръчвам да го гледате с наличните субтитри. Просто една реплика няма правилно преведена. Аз вече го преведох, сега псувам Subtitle Workshop и правя субтитри. Около 15-ина минути от филма дневно. Много тегава и гадна работа, но към края на седмицата може да съм посвършила и ще ги кача някъде за обща употреба.

2 comments:

Яна Боянова said...

След като преди време толкова си паднах по "Сбогом, Ленин", сега е ред на "Животът на другите". Обичам да гледам някои филми след като всички вече са ги гледали и забравили, изтекли са всичките коментари и филмът си остава...само за мен, чака ме аз да го открия. Като преведеш всичко, дай знак:)

Anonymous said...

Hey, molya te, uspya li da napravish subtitri ??? Mnogo se nadyavam !

Izvinyavay, che pisha na latinitza !

Pozdravi !!!!